úterý 26. června 2012

Kinder mléčný řez

KINDER MLÉČ ŘEZ

  Existuje mnoho receptů na tento svěží dezert, já jsem na tento narazila na své oblíbené stránce - ekucharka.net. Koukala jsem na ostatní recepty na jiných stránkých a byly zbytečně koplikované (želatina atd.). Všichni ho v komentářích chválili, takže jsem se do něj s nadšením změnila. Trošku jsem si i zaexperimentovala. Místo smetany na šlehání, jsem smíchala zakysanou s plnotučným mlékem. Změnilo to to, že náplň byla příjemně nakyslá a vznikl tak kontrast mezi sladkým kakaovým těstem a sladce nakyslou náplní.
  Všichni si ho nemohli vynachválit. Vzala jsem i do školy kamarádkám a velmi jim chutnal. Babička byla unešena taky. Zkrátka, všichni co ochutnali, byli nadšení! :))

Recept + video: http://ekucharka.net/kinder-mlecny-rez (není nic snažšího, než vařit pomocí videoreceptů!:))





Můj králíček pro maminku:):D
1 minuta na svobodě, a už není vcelku :D


2 komentáře:

  1. Ten kinder rez som ešte nepiekla, fotky sú dobre nafotené vyzerá dobre a ta zámena za smetanu je dobrý nápad...dík za inšpiráciu. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :). Příště to zkusím s normální smetanou, ale myslím, že tahle kombinace je lepší :)

    OdpovědětVymazat